Jak na vrácení zboží

Jelikož jste zákazníky internetového obchodu a nemáte možnost si zboží tzv. osahat, může se stát, že vám produkt nebude vyhovovat (velikost, vzhled aj.). Pro tyto situace samozřejmě máme pochopení a zboží vám rádi vyměníme či vám vrátíme peníze.

 

Zkontrolujte, zda jste si opravdu nevyhovující zboží objednali.

I my jsme jen lidé a může se stát, že jsme vám objednávku zkompletovali špatně.

 

 

Vrácení zboží je vhodné nejprve oznámit e-mailem či telefonicky.

Vzájemnou spoluprací urychlíme proces navrácení zboží a předejdeme zbytečným nejasnostem.

 

 

Zašlete nám nevyhovující zboží poštou či doručte osobně..

Na domluvenou adresu zašlete vhodně zabalené zboží, ke kterému nezapomeňte vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Ke stažení zde.

 

 

Řešení, které vám bude vyhovovat, necháme na vás.

Ať už si vyberete jiné zboží, či vám vrátíme peníze, důležitá je pro nás vaše spokojenost.

 

Pár základních informací:
  • spotřebitel může zboží vrátit do 14 dnů
  • zákazník si může vybrat nové zboží či vrácení kupní ceny
  • pro hladší průběh navrácení nás kontaktujte předem
  • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození
  • nezapomeňte přiložit formulář pro odstoupení od smlouvy
  • zásilku nezasílejte na dobírku

 

V případě zájmu naleznete více informací v Obchodních podmínkách společnosti. Ke stažení zde.