Jak na reklamaci

I přesto, že naše zboží vyniká vysokou kvalitou a spolehlivostí, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě
v tomto případě jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urychlili a zpříjemnili. 

1. reklamace

 

Přesvědčte se, zda je zboží opravdu vadné.

Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.

 

2. reklamace

 

Reklamaci či dotazy je vhodné nejprve oznámit e-mailem či telefonicky..

Vzájemnou spoluprací urychlíme proces reklamace a předejdeme zbytečným nejasnostem.

 

3. reklamace

 

Zašlete nám reklamované zboží poštou či doručte osobně..

Na domluvenou adresu zašlete vhodně zabalené zboží, ke kterému nezapomeňte vyplnit reklamační formulář. Ke stažení zde.

 

4. reklamace

 

O řešení reklamace vás budeme informovat.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejrychleji.

 

Pár základních informací:
  • spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců
  • maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní
  • pro hladší průběh reklamace nás kontaktujte předem
  • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození
  • nezapomeňte přiložit reklamační formulář 
  • zásilku nezasílejte na dobírku

 

V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.