Reklamace zboží

I přesto, že děláme vše pro to, aby v naší nabídce bylo jen kvalitní a spolehlivé zboží, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě v tomto případě jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urychlili a zpříjemnili. Nejprve se prosím přesvědčte, zda je zboží opravdu vadné - Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.

Jsme držiteli certifikátu Bezproblémové reklamace od společnosti Retino

V roce 2022:

  • jsme jsme vyřídili reklamaci průměrně za 10,4 dne;
  • přičemž 80 % všech reklamací jsme vyřešili dokonce už za 8,5 dne.

    Data aktualizována k 29.11.2022

Podání reklamace

  • Do níže uvedeného formuláře vyplňujte, prosím, veškeré informace včetně detailního popisu vady zboží.
  • V případě, že je vada viditelná, přiložte také fotografie - jejich přiložením výrazně urychlíte proces reklamace.
  • Po přijetí reklamace vás budeme informovat o jejím stavu a řešení. Zboží bez našeho vyzvání prosím nikam nezasílejte.
 

 
Pár základních informací:
    • spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců;
    • maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní;
    • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození;
    • zásilku nezasílejte na dobírku.

V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.