Upozorňujeme, že v důsledku současné situaci může docházet ke zpoždění odesílání objednávek. Dodací doba u skleníků s dostupností "skladem" je z důvodů rozvozových plánů cca 7-14 prac. dní. Děkujeme za pochopení.

Reklamace zboží

I přesto, že děláme vše pro to, aby v naší nabídce bylo jen kvalitní a spolehlivé zboží, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě v tomto případě jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urychlili a zpříjemnili. Nejprve se prosím přesvědčte, zda je zboží opravdu vadné - Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.

Podání reklamace

Pro zaslání reklamace prosím vyplňte do formuláře níže vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce zboží. Pokud si nejste jistí, jakou e-mailovou adresu jste při objednávce použili, nevadí. Vyplňte prosím váš současný e-mail.

 

  • Po zadání naleznete ve své e-mailové schránce formulář pro zadání a popis reklamace.
  • Do formuláře vyplňujte prosím veškeré informace včetně detailního popisu vady zboží.
  • V případě, že je vada viditelná, přiložte také fotografie - jejich přiložením výrazně urychlíte proces reklamace.
  • Po přijetí reklamace vás budeme informovat o jejím stavu a řešení. Zboží bez našeho vyzvání prosím nikam nezasílejte.

 
Pár základních informací:
    • spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců;
    • maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní;
    • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození;
    • zásilku nezasílejte na dobírku.

V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.