Reklamace zboží
I přesto, že děláme vše pro to, aby v naší nabídce bylo jen kvalitní a spolehlivé zboží, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě v tomto případě jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urychlili a zpříjemnili. Nejprve se prosím přesvědčte, zda je zboží opravdu vadné - Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.
Jsme držiteli certifikátu Bezproblémové reklamace od společnosti Retino
V roce 2022:
- jsme kompletně vyřídili reklamaci průměrně za 10,4 dne;
- přičemž 80 % všech reklamací jsme kompletně vyřešili dokonce už za 8,5 dne.
Data aktualizována k 03.05.2023
Podání reklamace
- Do níže uvedeného formuláře vyplňujte, prosím, veškeré informace včetně detailního popisu vady zboží.
- V případě, že je vada viditelná, přiložte také fotografie - jejich přiložením výrazně urychlíte proces reklamace.
- Po přijetí reklamace vás budeme informovat o jejím stavu a řešení. Zboží bez našeho vyzvání prosím nikam nezasílejte.
Pár základních informací:
-
spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců;
-
maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní;
-
zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození;
-
zásilku nezasílejte na dobírku.
V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.