Reklamace zboží

I přesto, že děláme vše pro to, aby v naší nabídce bylo jen kvalitní a spolehlivé zboží, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě v tomto případě jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urychlili a zpříjemnili. Nejprve se prosím přesvědčte, zda je zboží opravdu vadné - Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.

Jsme držiteli certifikátu Bezproblémové reklamace od společnosti Retino


 Podání reklamace

  • Do níže uvedeného formuláře vyplňujte, prosím, veškeré informace včetně detailního popisu vady zboží.
  • V případě, že je vada viditelná, přiložte také fotografie - jejich přiložením výrazně urychlíte proces reklamace.
  • Po přijetí reklamace vás budeme informovat o jejím stavu a řešení. Zboží bez našeho vyzvání prosím nikam nezasílejte.
 

 
Pár základních informací:
    • spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců;
    • maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní;
    • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození;
    • zásilku nezasílejte na dobírku.

V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení