Jak na reklamaci

I přesto, že naše zboží vyniká vysokou kvalitou a spolehlivostí, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě
v tomto případě jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urychlili a zpříjemnili. 

 

Přesvědčte se, zda je zboží opravdu vadné.

Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.

 

 

Reklamaci či dotazy je vhodné nejprve oznámit e-mailem či telefonicky..

Vzájemnou spoluprací urychlíme proces reklamace a předejdeme zbytečným nejasnostem.

 

 

Zašlete nám reklamované zboží poštou či doručte osobně..

Na domluvenou adresu zašlete vhodně zabalené zboží, ke kterému nezapomeňte vyplnit reklamační formulář. Ke stažení zde.

 

 

O řešení reklamace vás budeme informovat.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejrychleji.

 

Pár základních informací:
  • spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců
  • maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní
  • pro hladší průběh reklamace nás kontaktujte předem
  • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození
  • nezapomeňte přiložit reklamační formulář 
  • zásilku nezasílejte na dobírku

 

V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.