Jak na reklamaci


I přesto, že naše zboží vyniká vysokou kvalitou a spolehlivostí, může se čas od času stát, že produkt vykáže vadu. Právě v tomto případě 
jsme zde pro vás, abychom průběh celé reklamace urchlili a zpříjemnili. 

 
003-problem
Přesvědčte se, zda je zboží opravdu vadné.
Může se jednat například pouze o chybějící baterie, nevhodné sestavení atp.
004-next  002-cellphone 
Reklamaci či dotazy je vhodné nejprve oznámit e-mailem či telefonicky.
Vzájemnou spoluprácí urychlíme proces reklamace a předejdeme zbytečným nejasnostem.
 
 

002-arrows

001-two-men-side-by-side-in-a-hug-with-raised-arms
O řešení reklamace vás budeme informovat.
Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejrychleji.
004-next  001-3d-mailbox
Zašlete nám reklamované zboží poštou či doručte osobně.
Na domluvenou adresu zašlete vhodně zabalené zboží, ke kterému nezapomeňte vyplnit reklamační formulář. Ke stažení zde.
 

 


  
Pár základních informací:
  • spotřebitel má standardně na své zboží záruku 24 měsíců
  • maximální doba na vyřízení reklamace činí 30 dní
  • pro hladší průběh reklamace nás kontaktujte předem
  • zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození
  • nezapomeňte přiložit reklamační formulář 
  • zásilku nezasílejte na dobírku

 

V případě zájmu naleznete více informací v Reklamačním řádu společnosti. Ke stažení zde.